مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ای‌اس‌ام‌آر

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ب.ظ

وقتی داشتم فیلمهای مرتبط با ماساژ رو تو یوتیوب دنبال میکردم، با پدیده ای آشنا شدم به اسم ASMR!


فضا اینجوری ساخته میشه:
یک دوربین، میکروفون استریو ، یک زن!
یه خانم، در نهایت آرامش و سکون، روبروی یک دوربین میشینه و از طریق اون،با میلیونها مخاطب ارتباط حسی برقرار میکنه :)
شما رو به آرامش و سکون و خالی شدن از هر تشویشی دعوت میکنه.
 
یک کار دیگه، نوازشه! شونه کردن مو در نهایت آرامش...
کار شما ، فقط تماشا نیست.
نکته جالب، هم حسی شما با فردیه که داره موهاش شونه میشه!

کار بعدی که اضافه شد، تخیله.imagination
تصور میکنی تو موقعیتهای مختلف هستی و اون موقعیت رو حس میکنی.

چیزی که انسان امروز به شدت بهش احتیاج داره، آرامش و تمرکزه.
بنظرم این فیلم ها و این حرکت جدیدی که شروع شده، آغازگر خیلی اتفاقات خوب خواهد بود.
بعد هیاهو و تشویش روز، آدم احتیاج داره به آرامشی که با خیال راحت به خواب بره،چیزی که با حمله رسانه ها و فضای مجازی به همه ساعات زندگی، از دست رفته و حالا قراره از طریق رسانه و همین فضای مجازی دوباره برگرده.
انسان همیشه به سمتی میره که خلاهاشو پر کنه...
  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • ۲۳۸ نمایش

نظرات (۲)

شدیدا مشتاق شدم درباره ش اطلاعات بیشتری کسب کنم. میشه بیشتر راهنماییم کنی؟
پاسخ:
دیشب موقع نوشتن خیلی سعی کردم جامع توضیح بدم
ولی دیدم بیشتر از این,توصیف من میشه
چون با حس درارتباطه,هیچ کس جز خود طرف نمیتونه خوب درک کنه
بهترین راهنمایی اینه که سرچ کنی و خودت مستقیم درک کنی
البته بعضیاشون واقعا آشغالن. زنایی که فقط واسه عشوه اومدن.
5 تا ده تا آدم مختلفو ببینی,دستت میاد چیه و چه کارایی میکنن.

ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی