مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

موسسه فرهنگی

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ق.ظ

کار اولم، تو یه موسسه فرهنگی بود که استادمون معرفی کرده بود.

جوری که من فهمیدم،سرشار از فعالیتهای فرهنگی هدفمند بودند.

محیط کاملا زنانه، منم میشدم گرداننده دفتر. روابط عمومی و کار با کامپیوتر و کفش آهنی برای پیگیری و آشنایی با ادبیات و نشر و...

که همه اش با معیارای من صدق میکرد.

قرار شد مدتی آزمایشی کار کنم و ماه اول، بی حقوق باشه.

ترم هشت بودم و فقط دو روز دانشگاه میرفتم.

از روز دوم فهمیدم من توی دفتر،8 ساعت تنها خواهم بود و فقط از طریق تلفن با بیرون در ارتباطم

دفتر،مرکز شهر بود و وسط دود و صدا. پنجره ها کیپ تا کیپ بسته.محله نسبتا کثیف،محیط خاموش و بی صدا...

سلول انفرادی، به خودی خود،زندانه چون صدای انعکاس تنهایی تو تو ذهنت با روان پریشی ظهور میکنه...

به قدری این ساعتها احساس تنهایی میکردم که جونم داشت بالا میومد

یه روزایی باید میرفتم وزارت ارشاد مجوز کتاب بگیرم.

خوشحال بودم دارم میرم وارد چرخه روابط انسانی بشم!!

وحشتناک بود....یه سری وحشی بی سواد نشسته بودن پشت میز، مث سگ باهات برخورد میکردن.

ازینا که میگفتن: عه! کپی از کون پدرجدتون نیاوردین.برای هزارمین بار برید فردا بیایین.

یه سری کلاسای  فرهنگی آموزشی هم تو خود دفتر موسسه برگزار میکردن که در حد چس بود. ولی جلسه ای پونزده تومن میگرفتن!!

حقوقم قرار بود براساس وزارت کار، 700 تومن باشه که چون دو روز دانشگاه بودم، ته تهش 500 میگرفتم.

سر یه هفته، سبک سنگین کردم ببینم موندن بهتره یا رفتن...

ادامه ذارد

  • ۹۶/۰۴/۰۶
  • ۲۷۵ نمایش

نظرات (۲)

  • مجسمه ی متحرک
  • برای همینه که من عاشق کار فریلنس هستم
    پاسخ:
    منم بعد از این کار,ایمان آوردم باید همین کارو بکنم
    و یک سال گذشته به همین روش کار کردم
    اما برای کسی مناسبه که بلحاظ مالی تامینه,برا گذراندن وقت,پروروندن خلاقیت یا توانایی هاش,یا سیاست کلی ,پیشنهادهای خاصی رو قبول میکنه که دوست داره!
    کار ثابت دولتی گرچه خوب نیست,اما کار موقت مدت دار,برای یادگرفتن یه حرفه,منظم کردن آدم,و دراوردن پول مناسبه :)
    ولی گفته باشم
    من یکی که راضی نیستم عکس اونجای پدرجدمونو ببری
    اییییش
    پاسخ:
    😄😄😄😄
    خبر نداری...رسانه ای شد ,رفت!!
    دیدم شرف نداره,کارو ول کردم
    ناموسم رفت!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی