مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نگاه اقتصادی

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ق.ظ

همچین یکم لج مو درمیاره!

هیچ وقت آویزون بابا نبودم تو خرج. همون حدی که خودش تعیین کرد، استفاده کردم.

مابقی و هرچی زیاد تر خواستم، خودم پول جمع کردم و بدست آوردم

از دست دراز کردن بدم میاد، حتی جلو بابا

و این سبک زندگیم تو نوجونی و جوونی، کاملا با دوستان و اطرافیانم فرق داشت.

وقتی باهاشون میرفتم بیرون و مثل اونا اووِرت خرج نمیکردم، ناله شون به راه بود که چرا اینجوری تو!!

حالا که رفتن سر خونه زندگیشون، دستشون اومده تو خرج و از پدراشون - منبع مالی عظیم- جدا شدن، حتی بیرون رفتن ساده رو هم قبول نمیکنن!!

درسته هیچ وقت لُرد نبودم، اما پیشبینی خیلی موقعیتا رو داشتم، همیشه هم پولی برای خوردن نون و پنیر برام باقی مونده که نمیرم...

این تضاد دیدگاه اقتصادیم در مقایسه با برادرام که بیداد میکنه...

وقتی مامان و بابا رفته بودن مکه و سفر، دعوایی داشتیم سر خرید پُرِ یخچالِ اولِ ماه و کابینتای خالیِ آخر ماه...

لجم میگیره ازین آدما که مسخرم میکنن و خودشون به حال و روز دیگه ای میفتن...


  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • ۱۹۸ نمایش

نظرات (۳)

من همیشه اینجوری بودم
به نظرم اونا گناهی نکردن که ما بچه هاشون شدیم که مجبور باشن تا صد سالگی خرج ما رو بدن
اینم مطمئن باش، از نظر اقتصادی و خرج کردن و این داستانا تو صد پله از برادرت و دوستات جلوتری!
پاسخ:
واقعا این فرهنگ که از 18 سالگی طرف خودش خرجشو دربیاره، بنظرم تفکر درستیه.
ما اسلامی عمل نکردیم. تنبل و وابسته بار میاریم بچه هامونو
تو خونه ما پدر و مادرم هنوزم ک هنوزه میخوان ما رو زیر بار و پر خودشون بیارن
فرهنگ بیرون انداختن از خونه برای پیدا کردن مسیر، تو زندگی شون نیست.
که برای من بشدت آسیب زا است...
و کسی نمیخواد که منو باور داشته باشه.
اتفاقا این طرز فکر درسته ...من اینطوری نیستم ...ولی راه درست اینه :)
پاسخ:
منم درمونده ام
نون پنیر خالی نه
خامه
خامه یادت رفت :))))))
پاسخ:
آخه خامه وقت اعیونیمه
فقط سرماه جواب میده
نه آخرش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی