مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مترسک

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ

کار ندارم رامبد چه چرت و پرتی میگه

چه عروسکای سطح پایینی آورده

نیما یا اون تلفنه چقدر مزخرف و بی محتوان

یا گپ با مهمونا چقد حوصله سر بر شده

روی صحبتم با مهمونای خندوانه س؛

یعنی انقد بیکار و علافن که حداقل 6 ساعت ضبط برنامه به این مزخرفی رو میتونن تحمل کنن؟!

یعنی انقد ارزش برای خودشون قائلن که با چرت و پرتای یه سری احمق بخندن و برای تبلیغ اسنوا دست بزنن؟!

یعنی دیده شدن تو تلویزیون برای چند دقیقه انقد خفت میخواد؟!

چرا همچین مردمی داریم؟! چرا اینا ناراضی نیستن؟!

خب تا وقتی یه عده مثل مترسک باشن که دیگران هرجوری میخوان باهاشون برخورد کنن و صفر و صد براشون فرق نکنه،که رامبد به همین روند ادامه میده...

چرا کسی بهش برنمیخوره؟!

  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • ۲۸۷ نمایش

خندوانه

نقد خندوانه

نظرات (۶)

چه خوب یکی مث شما حرف دل منو زد.... برنامه نیس که دلقک بازی و مسخره بازیه .... حیف اون وقتی که گذاشتم چند قسمتش رو دیدم ...  جالب اینجاست که دورهمی که خوبه رو هفته ای یکی دو روز اونم تو ساعاتی پخش میکنن که نمیشه پیداش کرد ولی این خندوانه مزخرف هر روز پخش میشه. .... 
پاسخ:
من که فصل جدیدشو یه قسمت کامل ندیدم!!!
اما با دورهمی هم مخالفم. اون ازین بدتر....
باز خندوانه یه چیزی داشت قبلا. دورهمی که واقعا چرته.
مدیری بگه میخوام باد شکم در کنم,همه دس میزنن
بگه میخوام بمیرم,دس میزنن
بگه همه بمیرید,دست میزنن
اون که داغون تره با اون نمایشای از بیخ و بن مزخرفش...
این نظر توئه و نظرت خیلی توهین داشت به خیلی آدما...
مجبور نیستی برای اینکه بگی از چیزی صرفا خوشت نمیاد بهشون و سلایقشون توهین کنی...
من خوشم نمیاد و نمی بینم! ولی با اوناییم که خوششون میاد دوشواری ندارم...
:/ 

پاسخ:
بحث خوش اومدن یا نیمدن برنامه ای مث خندوانه نیست
بحث گاگول بودن یه عده س که میشه به راحتی ازشون سواستفاده کرد
دارم میگم چرا اجازه میدن یکی اینجوری ازشون به عنوان مترسک استفاده کنه
در ضمن,با منطق این کامنت اگه بخواییم تگاه کنیم, این پست و سلیقه منه
تو خوشت نمیاد میتونی نخونی و با کسایی که میخونن و موافقن, دشواری نداشته باشی.
که صد البته!! منطق درستی نیست.


خیلی چرت شده، نمیدونم چرا هر چیز خوبی تو این مملکن به گند که کشیده شد بعد میره کنار
Oprah بود؟ اونم این اواخر یه کم آمار بیننده هاش کم شد مثل آدم جمع کرد رفت و همه تقدیر و تشکر و قدردانی و اینا، این رامبد انقدر میمونه تا به فحش کشیده بشه
هیچی مون به آدم نرفته :|
پاسخ:
خودش گفته دیگه نمیخوام بیام
قشنگ معلومه درگیر زن و زندگی شده و تمرکزش رو کار نیست
ولی خب یکم زودتر تصمیم میگرفت به این سری هم نمیرسید جای اینکه همچین چیزی ارائه کنه با این انرژی
کلا تلویزون تماشا کردن، برای من عذاب آور شده! اصلا نمی تونم ارتباط برقرار کنم. :/
پاسخ:
مدتهااااااست نمیبینم!
هرازگاهی خندوانه میدیدم سریای قبل
و این اواخر جیوگی
واقعا سبک و مذاق رسانه ای مون تغییر کرده
تلویزیون دیگه اون ابر رسانه قبلی نیست
نه منطق اون پست این نتیجه رو نمیده.
مشکل من توهینه... ببین چند بار استفاده ش کردم!!
چون صرفا " به نظر و سلیقه تو" این کار بی معنیه دلیل نمیشه اونایی که نظر و سلیقه شون با تو متفاونه رو بکنی تو چاه سیفونو بکشی!
والا...
پاسخ:

نگفتم ازشون خوشم نمیاد.گفتم این چه طرز فکریه؟ دارم میگم این جور مترسک بودن و منفعل بودن در طول زمان,ما رو ملت گاگول و برده واری بار میاره که دیگه هرکس هرجور میخواد میتونه حکمرانی کنه. فرهنگ سازی از همین چیزای کوچیک ساخته میشه. اگه این آدما فقط بخاطر دیده شدن حاضرن هر خفتی رو بپذیرن, وای به حال ما. وای به حال ملت ما.وای به حال آینده ما.
گیرم این عقیده, نظر و سلیقه شخصی منه از نظر تو و دیگران, 
آیا رفتم نظرمو کردم تو پاچه شون؟!؟!
رفتم تو خندوانه,جلو دوربین ریدم به هیکل تماشاچی ها و گفتم پاشید برید خونه تون وگرنه اینجا رو به رگبار میبندم؟!!
خب معلومه هرکس با نگرش و عقیده و نظر مخصوص به خودش به دنیا نگاه میکنه. تو هم که اومدی از آزادی و احترام به نظر دیگران حرف میزنی یه نظر شخصی و دیدگاه مخصوص خودت رو داری.اونام که با این عقیده ک تو پست توصیفشون کردم یه نظر شخصی دارن.
نظر من همینه که تو وبلاگ شخصی ام نوشتم.
اینجا همه چیزو نقد میکنم. از آدما گرفته تا محیط اجتماعی تا خود خود خودم.
واقعا فک میکنم با کامنتایی که به دلیل پس زمینه ذهنی خودت با این برداشتا مینویسی,داری این آزادی رو محدود میکنی.
فکر نمیکنم این پست توهین آمیز بوده باشه. این نظر توعه. اتفاقا این پست نظرخورش بالا بود. تو بقیه کامنتا نشونی ازین اهانت دیده نمیشه.
عایا قراره همه از یه چی و در یه سطح خوششون بیاد؟
می دونم حرفت اشاره داره به بی محتوایی
ولی آیا سلیقه ده سال پونزده سال خود تو با الانت فرق نکرده؟ اون موقع به چیزایی می خندیدی که الان به نظرت چرت میاد...
راحته که بریم بالای یه سکو بلند بشینیم و بقیه رو ابله و بی محتوا پسند فرض کنیم و خودمونو دانای کل
اتفاقا خیلیم حال میده
اما درسته؟ 
همون طور که کسانی هم هستند که به تو می گن لوس و بی محتوا و به کجا داری می ری و آینده مملکتمون دست ایناس؟؟؟ نچ نچ نچ!!!!
من با نظر شخصی عقیده شخصی و چیزایی از این دست مشکل ندارم. مشکل من توهینه. احمق چرت و پرت میگه مترسک و و و توهینه.
متن انتقادی و اعتراض به وضعیت موجود فرق داره با توهین و لحن من خوبم بقیه املند :)))) کیه که فرق اینا رو نفهمه؟؟؟؟
چرا باید کامنت گذاشتن یه نفر دیگه آزادی تو رو محدود کنه؟ با این حال اگه مایل نیستی می تونم اصلا نیام! یا کامنتی نذارم... 
پاسخ:
همین پست رو با رویکرد جدید - متن انتقادی و اعتراض به وضعیت موجود - بخوای بنویسی، چطور مینویسی؟
قشنگ مثل یه پست
یه جور بازنویسی پست جدید با همین محتوا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی