مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بی جنبه

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ق.ظ

تو اینستا یه پیج بارداری دنبال میکردم.

همه عکسا خانومایین که شکما اومده جلو و کلا با این شمایل حال میکنن و میرن آتلیه و خاطره دارن و ..

یه وجهه مثبت از این دوران و عشق و انتظار و مهر مادریش نه بدهیکلی و اینجور صوبتا.

امروز در حد گاو خورده بودم. تقریبا دلیل روانی هم داشت وگرنه اهل اینجور خوردنا نیستم.

بعد که بی هوا از جلو آینه رد شدم و خودمو دیدم ، ذوق کردم!!

انقده حال کرده بودم با نی نی تخیلی ام! انقده احساس میکردم خوشتیپم!

در حالی که اگه قبلا تو این شرایط خودمو تو آینه میدیدم، یکی میزدم تو سر خودم یکی آینه رو میشکستم....

میخوام تاثیر رسانه و اهمیتش تو تغییر ذائقه رو براتون جا بندازم!!

تا این حد!

هیچی دیگه . برم پیجو آنفالو کنم تا بچم بدنیا نیمده...

  • ۹۶/۰۱/۰۴
  • ۱۶۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی