مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

نور بخشش

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

مهم نیست چطور ریدی به زندگیم و بهترین سالاشو با حماقت و خامی و شاید کرم درونی خراب کردی و خیانت و دروغو برام گذاشتین

مهم اینه منو رسوندین به خدا,بدون اینکه حتی بدونین

من پریدم از همه بدی هایی که باقی مونده بود

مهم نیست بقیه بگن رفتار والدانه دارم و میخوام حمایتتون کنم

دیگه مهم نیست من چه ربطی به شماها داشتم و نقشم چی بوده

مهم اینه هرجای دنیا که باشی,خودتو پیدا کنی و دنیا رو برای همه آدما قشنگ و امن کنی.

خودتو پیدا کن. دست خدا رو برسون به آدمای دیگه مثل من.

بلند شو. خودت باش. همون خوبِ قبلی

بذار منم خوب بمونم.

بذار انعکاس خدا رو معصومانه ببینم.

دور بمون عزیز دردانه خدا

  • ۹۵/۱۲/۱۲
  • ۱۳۳ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی