مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خوشی دانشجویی

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

داشتم فکر میکردم اون همه وامی که از دانشگاه میگرفتم,به کدوم زخم زدم این چن سال؟

اصلا یادم نمیومد

در گذر زمان,دونه دونه به ذهنم رسید

چقد شاهانه زندگی کردم! هرچی میل میکردم,با کمی پس انداز و وام بعد یه مدت میرسیدم! دوربین عکاسی و گوشی و هارد و فن و سی پی یو کامپیوتر و طلا ملا و دوباره گوشی و اکواریوم و ....

خلاصه کم نذاشتم برای خودم! الحق که اون 4 سال,دنیا به کامم بود! انقد خوش گذشت که سیر شدم و ایستادم گفتم بعدش چی؟!

ازون زمان رنج و مصیبت و تنگی شروع شد

وقتی "فکر" به کار افتاد و فهمید واقعیت از چه قراره...

  • ۹۵/۱۱/۱۷
  • ۱۸۵ نمایش

نظرات (۲)

چقدر خوب که دوران دانشجویی خوبی داشتی ..من دوران دانشجویی خوبی نداشتم چون تقریبا 5 تا ساختمون عوض کردم و هر روز از این سر شهر به اون سر شهر می رفتیم..ولی از لحاظ فکر و خیال ..چون سن کمتری داشتم خیلی کمتر نگرانی و دغدغه داشتم  :)
پاسخ:
اصن خوبی اش به همینه
بی دغدغه
همین هم که بوده خیلی خوبه ها! :)
ایشالا بهتر می شه اوضاع، حتی بهتر از قبل!
پاسخ:
نشه هم چیزی رو از دست ندادیم که هیچ،بهترم هست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی