مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جماعت بی آداب

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

آهای تو که متصدی جایی هستی و مث سگ با آدم برخورد میکنی...

فک کردی کی هستی؟

حیوون. تو اگه اونجا نشستی واسه اینه که جواب منو بدی. گور بابات که نمیخواستی و مجبور شدی این شغلو انتخاب کنی.

من که کارم به تو افتاده, باید جور اخلاق سگی تو رو بکشم؟!

به من چه که دیشب با شوهرت دعوا کردی و خوب نخوابیدی.

به من چه که یه سری احمق میان اینجا و چرت و پرت میپرسن. 

جواب سلام و خسته نباشید من , پشت چشم نازک کردنه روانی؟

چرا متصدی های کتابخونه,اداره , بیمارستانا انقد وحشی اند؟؟؟


+معلومه عصبانی ام یا بیشتر بروز بدم؟

  • ۹۵/۱۰/۲۵
  • ۲۵۹ نمایش

نظرات (۲)

  • من مُبهم
  • نه کاملا مشخصه ...
    ای متصدی بوق بوقققققق بوقققققققققققق
    پاسخ:
    بیتربیتای بوقققققق
  • منِ ناشناس
  • منشی های مطب دکترا هم خیلی بی ادبن 
    پاسخ:
    اوف اوف 😒😒
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی