مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ره به جایی نبرده ام

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

آخ!! اصلا دردم گرفت این ویدئو رو دیدم. چند سال پیش، چقدددددددررررر ذهن و فکر و روحم درگیر این مسائل شده بود و همه فکر میکردن برای در رفتن از مدرسه این همه صغری کبری میچینم و زر میزنم....

آخ دردم گرفت وقتی عربده کشیدم همین حرفا رو تو دانشگاه پیاده کنم اما همه نگام کردن و حرفی نزدن

مثلا پایان نامه مینویسن با عنوان "تعداد لغات سه نقطه ای بکار برده شده در کتاب جامع التواریخ و کتب قرن هشتم هجری"

چرا؟؟؟؟؟ این همه هزینه و زمان داره صرف میشه برای بازده تحصیلی. یعنی انقد ذهن طرف مزخرفه که چکیده پژوهشی اش میشه این؟!

یعنی انقدر موضوع پراهمیت و کاربردی کم داریم که طرف خودشو با این موضوع اسکل کرده؟!

چرا این فرد اینجوری بار اومده؟ چجوری پِی شو ساختن که این شده؟

این چه تفکر احاطه شده ایه؟؟

آروم شده بودم. یه مدتی بود بی سر و صدا شده بود مغزم و  کشمکش نداشت

این ویدئو همه رو زنده کرد.

.

.

مهارت، کاربرد، لذت ، لغات مهجور این چند ساله ی عمرم بودن که نتونستم با محیط های علمی دور و برم مچ کنم

بارها و بارها و بارها از همه جا و همه کس سرکوب شدم یا نادیده گرفته شدم و...

ره به جایی نبردم...

  • ۹۵/۱۰/۰۸
  • ۱۲۳ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی