مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

منِ وحشی

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ق.ظ

فکر میکنم بعد از شیش ماه اومدم بیرون از خونه,از خودم,از تنهایی هام که تا کهکشان دوسشون دارم :-) 

مثل یک وحشیِ اهلی نشده,رام نبودم. اول ,آشنا که میدیدم,از دور خودمو قایم میکردم. بعد دلیلی برای این کار ندیدم. خودمو نشون دادم و با همه سلام دادم. اصلا خودم رفتم سراغ مهربوناشون.

وحشی ام هنوز.یعنی خو نگرفتم به پیچیدگی رفتارهای انسانی. به چم و خم و انعطاف فکری و تدبیری و گاه حیله گری. شیش ماه دوری از دانشگاه,حسابی منو به خودم نزدیک کرد.به منِ تربیت نشده ی ساده لوح.به منِ خشنِ تندمزاج...

راستش هنوز از آدما میترسم. از ضربه های دوباره.از مخفی کاری ها

ترجیح میدم منِ وحشی ام فعال تر باشه تا منِ انسانی متمدن پیچیده با این خصوصیات

  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • ۱۲۸ نمایش

نظرات (۳)

  • مهندس بیکار
  • سلام. 
    من هم درباره خودم می نویسم.
    لطفا من رو بخونید و نظرتون رو بگید.
    ممنون می شم.
    یه جایی خوندم میگفت نذارین تنهایی تون با خودتون زیاد شه، میگفت آدم بدجوری عادت میکنه بهش...
    پاسخ:
    بهتر!
    .
    اگه بدونی چقد دلم برا حرف زدن تنگ شده بود...
    آخه این چه کاریه میکنی میذاری میری یهو؟! :|
    یه حرفی، حدیثی، ببینمت اصن، این چه وضعشه؟ :دی
    پاسخ:
    مشغول بودم.وقت نبود
    مسابقه داشتم که پرید
    بعدم نای حرف زدن نبود.
     حتی با اهل خونه
    وبلاگ که جای خود
    یه موقه هایی اینجوریم :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی