مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سنگدلی

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

دلم میخواد زار بزنم.

همه نگرانی,دلتنگی,سنگدلی,گاها بدخواهی شده سهم من و اونا به یه ورشون نیست که باهام چی کار کردن و رفتن پی زندگی خودشون

آخخخخخخخخخخخخخ خدا

نه دلم میاد نفرینشون کنم که تو زندگیشون تلخی و عذاب ببینن نه به این وضع خودم رضایت بدم و گذشته رو نادیده بگیرم.

الحق از مدتها قبل خیییییلی حالم بهتره.ولی ...

دلم گرفته

ازینکه عوض شدم و دیگه اون آدم قبلی نیستم

ازین غباری که نشسته رو دلم قبض سینه , بسته شدن راههای نفوذ قلبم

خدایا,خودت راه چاره بذار جلو پام

بهم بگو هنوزم آدمای خوب و قابل اعتماد تو دنیا وجود دارن...

  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • ۹۹ نمایش

نظرات (۲)

اوم
می دونم حال شوخی نیس
ولی حالا چرا وقت خدا رو می گیری
بیا من خودم بعت می گم
والا
پاسخ:
چرا نیس؟
اتفاقا یه بخش فراموش شده وجودم,شوخی و طنز بود...
جدی شدم تا واقعیتو بفهمم.سرراست
برا همین بازخوردهای شوخی اطرافیانم کم شده
شوخی گمشدمه!
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی