مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مهمان ناخوانده

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ

به نظرم گناه نابخشودنی مهمان سرزده رو نمیشه جبران کرد 😲😐

چرا کسی بیخود, برمبنای حال خودش که میخواد خراب شه رو خونه دیگری, به خودش اجازه میده بی اجازه بیاد و مدتی طولانی هم بمونه؟! اصن بگو یه وعده😐

به نظرم میزبان از هررررلحاظ باید آمادگی داشته باشه;مالی و حالی و ذوقی.

اگه حتی یکدوم بلنگه,زجر میشه..

چرا بعضیا انقد سطح شعورشون پایینه و فک میکنن برکت هم میارن؟!

+ این هفته سه مهمونی دعوتیم!!!! حالا روزا و ماههای دیگه,انگاااار نه انگار😯 چه خبره؟! پخش کنین تو کل سال دیگه.والا.از دلتنگی دق میکنیم روزای دیگه و کسی نیس پاسخگو باشه 😒

  • ۹۵/۰۹/۰۷
  • ۲۶۸ نمایش

نظرات (۵)

والا!!!

برای ما هم همینطوره یا پشت سر هم مهمونی مهمونی، یا کلا حتی خونمونم زنگ نمیزنن

پاسخ:
چه وضعیه!
ما شکایت داریم!
بستگی به مهمونش داره.. بعضیها باید سرزده بیان انقد که خووبن😊
پاسخ:
اوهوم.شاید
من دوست دارم مهمون سرزده رو البته!
اگه مثلن با طرف رودروایسی نداشته باشی خیلی خوش میگذره!
ما عروسیامون اینجوره فک کنم ۳ ۴ سال پیش بود توی یه نابستون من ۵ تا عروسی رفتم از ۵ سال پیش تا الان تو بگو یه عقد، یه نامزدی، هیچی هیچی :|
پاسخ:
بله!
و اگه واقعا صفا بیارن!
  o:
God
من دیگه حرفی ندارم!!!
حتی 5 تا در طول سال نه! 5 تا تو یه تابستووووون
چه فشاری اومد برا خرید لباس و گشتنش!!!
پوووففف
اخ گفتیییی واقعا از مهمون سرزده وطولانی نشین بدم میاد
پاسخ:
: lllll
چه بگویم از این درد
من برخلاف تو دوس دارم...
اونم زیااااد
:)
والا
و شده وقتایی که ووواقعا حالشو نداشتم ولی وقتی اومدن خعلی خوب شدم...
از نظر مالی هم واقعا به نظرم روزیشونو میارن
والا
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی