مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

نوای همدرد

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

چقدر دلم میخواد یه آهنگی,بی هوا بشنوم که تمام دردای نگفته این روزامو تو خودش نوشته باشه و همه رو به گوش من بنوازه و تا میتونم های های گریه کنم و خالی بشم و این بغض سنگین گلو رو خالی کنم,این درد سینه رو کم کنم,سنگینی سر و گیجی مبهمشو برطرف کنم...

یه آهنگ که بفهمه چی میگم...من حتی نمیدونم چی باید بگم.ولی میدونم یه چی هست.

یه گرهی که کورم کرده این روزا

پس کی خالی میشه این خونه تا بتونم یه دل سیر گریه کنم؟!

  • ۹۵/۰۵/۱۴
  • ۸۹ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی