مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اندر خم صبوری

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ

حالا گیرم نفهمه چی کار کردم

گیرم ندونه چقدر صبوری به خرج دادم و چه خون دلی خوردم

گیرم ذهنش هیچ وقت به اینجاها قد نده و هیچ وقت بزرگ نشه

مگه من برای فهمیدن اون انجام دادم؟

مگه من برای تقدیر و تشکر اون ایستادم؟

من برای خودم انجام دادم.برای آرامش دل خودم.برای ساختن خودم

اون نفهمه و هیچ وقت نتونه همپای من بشه,خدا که میفهمه

خدا که حواسش هست....

  • ۹۵/۰۴/۳۱
  • ۱۶۴ نمایش

نظرات (۱)

الان تو یه وبلاگ دیگه نظر دادم همین مطلب رو کپی کرده بود از شما البته منبع هم زده بود .
پاسخ:
{آیکون چشم گرد متعجب}
فکر نمیکردم ورق پاره های این دل ، به درد کسی بخوره.
این حرفها که آنی از دل برمیان.
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی