مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پیشواز بهار

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

اینکه زبون دارم و قادر به گفتن نیستم یعنی درد...

روزی روزگاری دستم به قلم بود و قلبم از ثبت انباشت ذهن رها و حالا اثری از اون روزها نیست...

باز آناً کم آوردم. باز بهار با بوش این بغض لعنتی رو آورد

باز هفته ی آخر اسفند رسید...

پُرم از گفتن...ولی زبونم لال...

خدایا ؛ خدای مهربونم که همیشه شنیدی، بازم بشنو...بازم پر کن منو ...

  • ۹۴/۱۲/۲۶
  • ۲۲۸ نمایش

نظرات (۱)

  • زهرا اختری
  • فاطمه...فاطمه...منم دیگه نمیتونم بنویسم:(
    باورت نمیشه چقدر چشمه ام خشکیده...چند روز پیش از فرط ناتوانی زدم زیر گریه!
    چمون شده؟!
    پاسخ:
    چهار ساله دارم ناله میکنم...
    هر از گاهی برمیگرده سلامی عرض میکنه
    اما گاهی حتی زبان گفتارم یاری نمیکنه
    چ برسه ب نوشتار...
    نمیدونم...خیییییییلی فکر کردم تا دلیلشو پیدا کنم
    اما هیچ کدوم از فرضیه هام نبود...
    شایدم همه اش باهمه
    نمیدونم
    این گنگی دیوانه کننده س
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی