مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نفهم و بمیر

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ
ب خودم زور میکنم نفهمم
من نباید بفهمم . باید بتونم کنار این مردم زندگی کنم.
باید دغدغه هام مثل این مردم باشه.باید مثل این مردم تو جمع زندگی کنم،از خوردن و رقصیدن لذت ببرم! باید عادت کنم ب خرج کردن.باید لباس بخرم،آرایشگاه و رستوران برم و پولامو تموم کنم.
نباید فکر کنم. نباید تنها باشم.نباید بشینم یه گوشه و هی ب مغزم فشار بیارم خب تهش چی... تهش هیچی.زندگی یعنی همین.بشین و بخور و فک کن داری لذت میبری.
دیوونه،تو از زندگی آدمیزادی دور شدی و جنس زندگیتو عوض کردی.
حالا بین مردم باش و مثل اونا بمیر.
تو با مردم زاده شدی و با مردم میمیری.
پس بمون.زندگی کن و بمیر


  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • ۲۶۴ نمایش

نظرات (۱)

  • آریا فناوری
  • موفق باشی
    http://www.ariafanavari.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی