مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خوانندگان خاموش

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

یعنی این همه آدم که میان اینجا و آمار وبلاگو بالا میبرن،

هیچ نظری ندارن؟

هیچ وقت حرفی به ذهنشون خطور نمیکنه که یادداشت کنن؟

مجموع 61 پست وبلاگ، 18 تا نظر داره؟؟؟

مردم حال ندارن یا براشون مهم نیس؟ اگه به تخم شون نیس، پس چرا میخونن؟

چرا نمیتونم دیگرانو درک کنم و دیگران منو؟؟؟؟

چرا نباید حسودی کنم به کسی که با یه پست ، 11 نظر گرفت و من ، در طول سه سال نوشتن وبلاگ انجمن، سرجمع 20 تا نظر نگرفتم؟؟

خب یه جنبه حسادتم اینه آدم خالی بشه...

مثل همیشه، معترضم به اوضاع...

به اینکه دنیا، اونی نیست که میخوام...

دیشب داشتم فکر میکردم سنگینی و رنج این روزا، عمرمو سنگین کرده...

اینکه اون دنیا حرفی دارم. اینکه مث یه وزنه تو وجودم، قابلیت ایستادن دارم...

همه ی امیدم به اینه که وَما هٰذِهِ الحَیاةُ الدُّنیا إِلّا لَهوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدّارَ الآخِرَةَ لَهِیَ الحَیَوانُ...

امید دارم خدا بغضامو میخره    

کمند صید بهرامی بیفکن جام جم بردار                    که من پیمودم این صحرا، نه بهرام است و نه گورش

  • ۹۴/۰۷/۱۵
  • ۳۰۸ نمایش

نظرات (۲)

حرفهایی که فهمیده نمیشوند

این قدر رو هم تلنبار شدن که الان دیگه از گفتنشون بترسم

پاسخ:
دقیقا...


چقد منتظرت بودم؛
تو که میفهمی... تو که میفهمی بخون...
بذار کمی خالی بشم...
  • زهرا اختری
  • مردم خسته شدن...خسته...
    پاسخ:
    از چی؟

    چرا باید خسته باشن؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی